Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.nuveto.sk
I. Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“ alebo „VOP“) sú vydané podľa § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, a § 588 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
Predávajúci:
Údaj Obchodné meno Bc. Lukáš Grussmann IČO 00 70 29 35 DIČ CZ8404305536 Sídlo Urxova 487/2, 708 00, Ostrava, Česká republika Registrácia Zapísaný na príslušnom úrade podľa českého živnostenského zákona
Kontaktné údaje:
Údaj info@nuveto.sk Tel. +420 736 284 160 Web www.nuveto.sk (ďalej len „predávajúci“)
Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby – spotrebiteľa alebo podnikateľa (ďalej len „kupujúci“) – pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na webovej stránke www.nuveto.sk (ďalej len „internetový obchod“).
II. Informácie o tovare a cenách
Informácie o tovare, vrátane cien a hlavných vlastností, sú uvedené pri jednotlivých produktoch v katalógu internetového obchodu.
Všetky ceny sú konečné, vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov.
Cena nezahŕňa náklady na doručenie, ktoré sú uvedené pri objednávke.
Prezentácia tovaru v e-shope je informatívna a nejde o návrh na uzavretie zmluvy.
III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
Kupujúci si môže objednať tovar prostredníctvom zákazníckeho účtu alebo vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
Pred odoslaním objednávky má kupujúci možnosť skontrolovať a opraviť vložené údaje.
Objednávka sa odošle kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“ alebo obdobne označené tlačidlo.
Predávajúci potvrdí prijatie objednávky e-mailom; týmto okamihom je kúpna zmluva uzavretá.
Všetky prijaté objednávky sú záväzné.
IV. Zákaznícky účet
Registráciou v e-shope si kupujúci vytvorí zákaznícky účet.
Kupujúci je povinný uvádzať pravdivé a aktuálne údaje.
Prístup je chránený heslom, ktoré nesmie kupujúci zdieľať s tretími osobami.
Predávajúci môže účet zrušiť v prípade porušenia povinností kupujúceho.
V. Platobné podmienky a dodanie tovaru
Spôsoby platby:
bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho (vedený vo Fio banke),
platobnou kartou,
prostredníctvom platobnej brány Comgate,
v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere vo výdajnom mieste.
Dodanie tovaru:
na adresu určenú kupujúcim,
do zvolenej výdajne zásielkovne, PPL Parcel Shopu alebo GLS výdajného miesta.
Kupujúci je povinný prevziať tovar pri dodaní. Ak si zásielku neprevezme, predávajúci je oprávnený účtovať mu náklady na opätovné doručenie.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru.
VI. Odstúpenie od zmluvy (Len pre spotrebiteľa)
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu (§ 7 zákona č. 102/2014 Z.z.).
Odstúpenie musí byť oznámené písomne alebo e-mailom. Kupujúci môže použiť vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
Tovar musí kupujúci zaslať späť do 14 dní od odstúpenia; náklady na vrátenie znáša kupujúci.
Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú cenu vrátane pôvodných nákladov na dopravu (najlacnejší variant) do 14 dní od odstúpenia, avšak nie skôr ako od momentu doručenia vráteného tovaru alebo predloženia dokladu preukazujúceho jeho zaslanie späť predávajúcemu.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený a kompletný.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. (napr. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený).
VII. Reklamácie a zodpovednosť za vady
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je pri prevzatí bez vád.
Kupujúci má právo požadovať (pri vadách, ktoré možno odstrániť):
opravu tovaru alebo výmenu tovaru.
Kupujúci má právo požadovať (pri vadách, ktoré nemožno odstrániť a bránia riadnemu užívaniu, alebo pri opakovaných vadách):
primeranú zľavu,
odstúpenie od zmluvy.
Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom alebo písomne na adresu sídla predávajúceho.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 14 dní.
Práva spotrebiteľa pri uplatňovaní reklamácie sa riadia zákonom č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
VIII. Doručovanie
Korešpondencia medzi predávajúcim a kupujúcim prebieha prednostne e-mailom.
Kupujúci doručuje predávajúcemu na adresu info@nuveto.sk
IX. Ochrana osobných údajov
Osobné údaje sú spracúvané v súlade s nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Kupujúci udeľuje súhlas na spracovanie osobných údajov za účelom plnenia zmluvy a vedenia účtovníctva.
Kupujúci môže kedykoľvek odvolať súhlas so zasielaním obchodných oznámení (newsletterov).
Podrobnosti nájdete v samostatnom dokumente Zásady ochrany osobných údajov.
X. Mimosúdne riešenie sporov
Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy, je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), so sídlom Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, resp. iný miestne príslušný inšpektorát.
Podrobnosti nájdete na webovej stránke:
. https://www.soi.sk Spotrebiteľ môže na riešenie sporu použiť aj platformu ODR:
http://ec.europa.eu/consumers/odr XI. Záverečné ustanovenia
Právne vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom a príslušnými zákonmi na ochranu spotrebiteľa.
Predávajúci môže znenie obchodných podmienok meniť a dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia VOP.
Aktuálne znenie obchodných podmienok je vždy zverejnené na stránke internetového obchodu www.nuveto.sk.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 19.09.2025.
